
С изграждането на символично дърво в столичния Южен парк, у нас бе даден стартът на Кампания за борба с климатичните промени под егидата на Европейската комисия. Проучване сред страните от Европейския съюз показва, че България е една от 5-те държави с най-слаба заинтересованост към проблемите на глобалното затопляне.
"Ти контролираш промените в климата" е мотото на кампанията, чийто медийни партньори са bTV и радио Енджой.
Посланик на европейската кампания за борба с климатичните промени е и певицата Преслава Пейчева, която зрителите свързват с първия сезон на Music Idol.
Какви са нивата на въглеродни емисии, които ние самите произвеждаме чрез различни дейности, може да проверим на сайта changer2008.eu чрез "Калкулатор на въглерода".
Според плановете на Европейската комисия, до 2020 година емисиите на парникови газове трябва да намалеят с минимум 20 %.