Представители на електронни медии, телекомуникационни компании и рекламни агенции на Златни пясъци обмениха мнения как да предоставят на потребителите по-удобни и лесни начини за достъп до информация, музика и забавления. През последната година bTV разработи стратегия за развитие на новите технологии, на интернет портала и новите платформи, по които се разпространява телевизионно съдържание.

В резултат - вече сме в челната петица на най-посещаваните сайтове. bTV порталът има по 90-100 хиляди уникални посещения на ден.

"bTV отново прави първа нещо, което зрителят очаква - дава алтернатива, вторичен шанс на хората да намерят информация, забавления и допълнително телевизионно съдържание в интернет. Работим, разбира се много усилено и мислим в посока как да предоставим и други възможности на хората да гледат bTV с различни средства - с мобилния си телефон", каза Ренета Викторова, зам.-програмен директор на телевизията.

От седмица вече е възможно да гледате и част от изпълненията в Music Idol през мобилния си телефон. Огромен е и интересът към портала на шоуто, който се посещава от близо 50 000 души всеки ден.

"Това, което се случи с Валентина Хасан - едно тв съдържание, което на базата на потребителския интерес беше качено в интернет и генерира многомилионен световен трафик, е много добър пример за това на какво ниво вече са стигнали нещата, когато се отнася за съдържание, пребиваващо в интернет", казва Станислава Армутлиева, председател на УС на Българската асоциация на музикалните продуценти.

Всичко това доказва, че новите технологии и медиите не са конкуренция, а се допълват по начин, който е в помощ на зрителя. Рекламният бизнес пък скоро ще получи шанс за присъствие в сайта и в алтернативните форми на разпространение на bTV чрез телекомуникационните оператори, което ще им донесе по-различна и голяма аудитория.