
Брандът "Джими Чо" (JimmyChoo.com) пусна очила с огромни стъкла в стила на 70-те години, които скриват почти изцяло лицето. Според наскоро родилата близнаци Дженифър Лопес, те са много подходящи за онези, които искат да останат инкогнито.
Новата линия слънчеви очила "Boo" са последното мартенско допълнение към колекциите с марката "Джими Чо". Дизайнерът я разработил заедно с една от най-големите фирми, които се занимават с оптика - The Safio Group. Между другото това е същата компания, която прави рамки за "Баленсиага".
Музата на новата колекция е Миа Фароу. Джими Чо се е постарал максимално да предаде духа и стила на епохата на рокендрола.
Най-скъпите очила от колекцията е моделът "Rock". Той е украсен с кристал "Сваровски", който в зависимост от цвета на рамките, може да бъде черен, розов или топаз. Средната цена на модните аксесоари е 430 долара.
Сред първите, които вече са се сдобили с по чифт очила, са Джесика Алба и Кери Вашингтон.
(По FashionTime.ru)