на живо

Половинките на футболни фенове от България пяха химна на Шампионска лига, за да пратят мъжете си на финала

Три жертвоготовни дами спечелиха за приятелите си билети за Реал - Атлетико

Седмица преди финала на Шампионска лига 2014, жените на футболни фенове от цяла България изпяха химна на Шампионската лига на живо пред публика, за да изпратят половинките си на финала в Лисабон.

Месец преди това, над 50 000 половинки от билет за финала на турнира бяха разпространени из цялата страна, а за да получат втората половина от желаните билети, мъжете трябваше да потърсят помощ от своите половинки.

И то не каква да е помощ – феновете трябваше да убедят жените си да изпълнят на живо химна на Шампионска лига, съдържащ текст на цели три езика.

В решителния ден жените тренираха часове преди събитието с диригент, за да излязат на голяма сцена и да извоюват победа за приятелите си.

Победителките бяха определени с помощта на специален хардуер, свързан с микрофоните, и софтуер, измерващ кои от половинките пеят химна в най-голям синхрон с оригинала. Оценката на всяка една участничка можеше да се следи публично по време на изпълнението.

Имаше бис, изненадваща публика и трима щастливи победители, които в резултат на активацията успяха да гледат финала в Лисабон.

Кампанията е разработена локално от независимaта дигитална агенция NEXT-DC и е част от глобалната инициатива на Heineken "Match Your Half Ticket". "The Better Halves" България е първата активация, която влезе в международния YouTube канал на Heineken и така вече там има и българска реклама на бранда.