bTV е лидер сред българските марки, сочи изследването на „Супербрандс България” (Superbrands Bulgaria) за 2017 г. bTV е и победителят в категория „Телевизия”.

В общата класация, в която влизат и глобални марки, №1 е интернет търсачка „Гугъл” .

Методиката на подбор и оценяване на марките е универсална за всички страни, реализиращи програмата „Супербрандс”.

Процесът по избор се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – борда на „Супербрандс България”; и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

Участниците в класацията на „Супербрандс” трябва да се свързват с качество, надеждност, различие.

Ето кои са 20-те топ марки в България:

1. „Гугъл” (сектор „интернет”);

2. „Адидас” (облекло и обувки);

3. „Фейсбук” (интернет);

4. „Кока-Кола” (напитки – безалкохолни);

5. bTV (медии – телевизия и радио);

6. „Ариел” (стоки за бита);

7. „Найк” (облекло и обувки);

8. „Нова телевизия” (медии – телевизия и радио);

9. О Ем Ви (търговия с горива);

10. „Нескафе” (напитки – кафе и чай);

11. „Епъл” (технологии);

12. „Мерцедес – Бенц” (автомобили);

13. „Самсунг” (технологии);

14. „Хепи Бар&Грил” (ресторанти и кафенета);

15. „Девин” (напитки – безалкохолни);

16. БМВ (автомобили);

17. „Кауфланд” (търговски вериги и центрове);

18. „Хайнекен” (напитки – бира);

19. „Бош” (електродомакински уреди);

20. „Ауди” (автомобили).