Шенген разбуни духовете в социалните мрежи. Става въпрос за кампанията за влизането на страната ни в пространството, поведена от президента на Партията на европейските социалисти Сергей Станишев.

Клипът е изгледан като за начало от 11 хиляди души, но събира противоречиви коментари.

Той е струвал 7800 лв. Сергей Станишев е извадил парите от джоба си. За разхода той се отчете на Facebook страницата си.

 

Помощта била доброволна и от приятели, а в творческия колектив се включила с идеи и Велислава Дърева.

Професорът от по международни отношения в УНСС Динко Динев не успял да отиде на промоцията на кампанията вчера заради лекции. Но пък мисли, че има нужда от такава кампания: "Много години се натрапва впечатление България са втора ръка членки на ЕС и има нещо много недостойно за Европа, България е люлка на европейските цивилизация и заслужава респект. "

Според преподавателя по политически науки в НБУ Ана Кръстева, не клип, а присъди трябват, за да докажем, че сме готови за Шенген” „Той става за всичко и за нищо, ако целта е промотирането на фолк девойки, и младежи с цел интеркултурни бракове – добре. Ако промоцията е българската хубост, нямаме шансове. "

Според Кръстева, ако спреш звука на клипа няма как да разбереш, че това е реклама на Шенген. За нея цялата акция е контрапродуктивна.

Но пък не можем да подминем и един от коментарите за инициативата: „Шенген на три морета!"