След "Ариана" от днес нататък и "Хюндай" ще бъде основен спонсор на Професионалната футболна лига. Това бе обявено официално в Пресклуб "България" в присъствието на търговския аташе на Република Корея Рафаело Лий. Партньорството между автомобилния гигант и Лигата е с първоначален срок от една година с възможност за продължение. Родните отбори от "А" и Б" група могат да бъдат спокойни, че ще получат повече пари, подчерта президентът на лигата Валентин Михов. "Включването на Хюндай като спонсор на националния шампионат е естествено продължение на традицията. Това е автомобилната марка, която на световно ниво има най-силна връзка с футбола", заяви прокуристът на представителството на компанията за страната ни Савина Константинова. Хюндай Мотор Къмпани спонсорира последните два Мондиала - през 2002 г. в Корея и Япония и приключилия преди месец шампионат в Германия.

Вносителят на "Хюндай"за България "Индустриал Комерс" вече е подготвил две изненади за многобройните привърженици на популярната игра. Компанията ще сформира свой тим от деца, лишени от родителски грижи. Малчуганите ще бъдат подбрани от дом "Асен Златаров" в столичния квартал "Надежда". Те ще имат запазени места за най-интересните мачове на вътрешното първенство. Във ВИП ложите на стадионите ще седят и някои от клиентите на "Хюндай", които са си купили автомобил в месеците, в които трае шампионатът. Късметлиите ще бъдат определени чрез томбола.