„Защо да не дадеш 1 левче, например, за да си изтеглиш песента на изпълнителя, когото харесваш (...) По света това става за 99 цента”. Това заяви рапърът Криско, който също се присъедини към кампанията Fairplay.
24-годишният изпълнител подчерта, че хората не бива да приемат буквално рекламните клипове на кампанията - никой няма да краде коли или храна. Обясни, че идеята е просто да се покаже, че и в песните, и във филмите са вложени средства и труд. И ако артистите печелят реално от тях, ще могат да правят още по-хубави неща за феновете си.
Криско заяви, че само аудиото на едно парче може да достигне 10 хил. лева. За минимална услуга за клиппък трябва да се даде 5 хил. лева.
Партньори на кампанията са още агенция Ogilvy, MediaPro Entertainment, БулАКТ, АБРО, BGMusic company, Виталити Мюзик, Столична община, Метрополитен ЕАД и др.