„Защо да не дадеш 1 левче, например, за да си изтеглиш песента на изпълнителя, когото харесваш (...) По света това става за 99 цента”. Това заяви рапърът Криско, който също се присъедини към кампанията Fairplay.

24-годишният изпълнител подчерта, че хората не бива да приемат буквално рекламните клипове на кампанията - никой няма да краде коли или храна. Обясни, че идеята е просто да се покаже, че и в песните, и във филмите са вложени средства и труд. И ако артистите печелят реално от тях, ще могат да правят още по-хубави неща за феновете си.
 

Криско заяви, че само аудиото на едно парче може да достигне 10 хил. лева. За минимална услуга за клиппък трябва да се даде 5 хил. лева.

Кампанията Fairplay се подкрепя освен от каналите на bTV Media Group, и от много други медии. Към момента тя се излъчва в още 8 телевизии - Сити ТВ, Планета Фолк, Планета, Fox Life, Fox Crime, National Geographic и 24 Kitchen. Своята подкрепа заявиха и няколко онлайн медии и информационни агенции - dir.bg, news.bg, агенция Фокус, pressadaily.bg, temadaily.bg, сп. Мениджър, вестниците "24 часа" и "Труд", както и четири радиостанции извън bTV Radio Group - Радио Фокус, БГ Радио, Радио FM+ и Радио Fresh. Кампанията стартира и във всички киносалони Арена.


Партньори на кампанията са още агенция Ogilvy, MediaPro Entertainment, БулАКТ, АБРО, BGMusic company, Виталити Мюзик, Столична община, Метрополитен ЕАД и др.