„Пежо Ситроен” коментира, че в основата на резкия спад в продажбите за първото тримесечие стоят слабите автомобилни пазари в Европа, съобщи Асошиейтед прес.
Компанията майка на Пежо и Ситроен реализира понижение от 10,3% в продажбите си до обем от 8,7 милиарда евро за периода януари-март, спрямо 9,72 милиарда евро година по-рано.
Общите продажби на двете марки коли спадат с 16,9% в Европа. На Стария континент автомобилният концерн отчита спад на пазарния си дял от 10%.
Общите приходи на компанията намаляват до 7 на сто или 13 млрд. евро, като в сумата влизат и отделът за автомобилни части и финансовото подразделение.
Групата „Пежо Ситроен” е продала 674 000 коли в световен мащаб през първото тримесечие, отчитайки понижение от 2,5 процента на годишна основа.