Пътници на междуконтинентален полет по линията Сан Франциско – Лондон на американската авиокомпания United Airlines имали неприятното изживяване да констатират, малко след излитането на самолета, че екипажът на летателния апарат е пропуснал да се запаси с необходимото количество тоалетна хартия, съобщава електронното издание „Хъфингтън Поуст”.

Изданието не пропуска да отбележи, че седалките и масичките били проверени дали са в изправено положение преди излитане, но не е запасите от изключително важният хигиенен консуматив, повече от задължителен за полет на подобно разстояние.

Кабинният екипаж направил всичко по силите си, за да овладее ситуацията, включително прибягвайки до салфетките, предвидени за храната на пасажерите, които били на бърза ръка разпределени между санитарните възли в самолета.

Разбира се, макар и част от пътниците да са погледнали „философски” на ситуацията по-големият брой от тях са се почувствали искрено обидени от ситуацията, изтъква „Хъфингтън Поуст”.

Разследване на телевизия „Ей Би Си” установило, че причината за недостига бил отказът на компанията да позволи закъснение на самолета, за да попълни запасите от тоалетна хартия.