Британската ниско бюджетна авиокомпания easyJet отменила среднощен полет, след което обявила на пътниците, че ще трябва да чакат 86 години и един ден за прекачване, пише електронното издание на „Индипендънт”.
След продължително чакане на закъснял полет на летището в Женева, 130 пасажери получили имейл от компанията, който ги информирал, че имат осем десетилетия свободно време в безмитната зона.
Посланието на авиокомпанията гласяло: „Пишем Ви, за да Ви информираме, че номерът на полета Ви е 9485 и ще замине в 11:00 часа местно време, на 29/07/2099”.
Авиокомпанията също така поднася извиненията си за „значителното неудобство”, което може да причини чакане на навечерието на ХХІІ век, и изразява надежда пътниците „да й дадат още един шанс в бъдеще”.
Междувременно easyJet се ангажира да осигурява по три хранения на ден, плюс разходите за хотелска стая за всяка нощувка престой, което по оценка на „Индипендънт” ще струва по 6 млн. британски лири на пътник до 2099 г.
Разбира се всичко се оказало недоразумение, причинено от техническа грешка в компютрите на авиокомпанията, а първоначалното забавяне се дължало на лошото време над Женева.