„Стратфорт сити” - търговски център, разположен до основния вход към Олимпийския парк в Източен Лондон, стана рекордьор по брой на посетителите в периода на Игрите. От управата цитираха данни, според които молът е привлякъл 5,5 милиона клиенти през 16-те дни на световната спортна проява.
Според британските медии обаче финансовите резултати на търговския център, който е сред най-големите печеливши от Олимпиадата, контрастират рязко с резултатите на другите търговски зони в британската столица. Там магазините се оплакват от слабите продажби, след като многократните предупреждения накараха множество туристи да се въздържат от обиколки в други части на британската столица по време на състезанията.
През първата седмица на Олимпийските игри посещаемостта на лондонския район Уест енд, където има множество магазини, ресторанти, барове и театри, е намаляла с 4,5 процента на годишна основа, информира компанията за маркетингови проучвания „Икспиъриън”.
Всички посетители на Олимпийския парк трябваше да минат през „Стратфорт сити”, който е най-големият градски търговски център в Европа и е отворен от септември 2011 година. По време на Олимпиадата молът стана обект на критики, тъй като през почивните дни между двете "олимпийски седмици" затвори за хора, които нямат билети за състезанията, за да предотврати струпването на твърде големи тълпи.