Германският автомобилопроизводител BMW изплаща милиарди юани на китайските си търговци, за да компенсира забавянето на най-големия автомобилен пазар, предаде ДПА.

Недоволните търговци твърдят, че BMW  е поставил прекалено високи цели за продажби през 2014 година, които те не са успели да покрия с достатъчен брой продадени коли.

В резултат търговците на BMW не са успели да се класират за обичайните бонуси в края на годината.

Асоциацията на търговците на BMW в Китай посочи, че компенсациите, които трябва да бъдат изплатени през февруари, възлизат на 5,1 милиарда юана (около 825 милиона долара).

BMW  не разкри подробности по споразумението или как ще бъде коригирана програмата за бонусите на фона на забавянето на световната икономика.

Китай покрива около 20 процента от продажбите на BMW, които отчитат растеж през 2014 година макар и с по-бавна темпо от предходната годин