Сингапурска авиолиния ще плати на пътници от бизнес класа 2000 паунда за „психическа агония“ заради дефект в седалките им, пише The Independent.
Седалките на Анджали и Рави Гупта са били повредени и не са могли да се регулират. Това не им е позволило да спят по време на близо 5-часовото им пътуване от Хайдерабад, Индия, до Сингапур.
Двойката е платила по 638 паунда за двете си места в самолета.
Съобщава се, че на семейство Гупта са били предложени точки за лоялност към авиокомпанията като компенсация за неудобното пътуване в бизнес класа. С тях семейството е могло да получи намаление при закупуването на билети за бъдещи полети. Съпрузите са отказали предложението и са внесли иск в комисия за защита на потребителите.
Тя се произнася в полза на семейство Гупта и нарежда на авиокомпанията да им плати разликата в билетите за бизнес класа и икономична класа, която е по 460 паунда, както и 12% лихва от 23 май 2023 година до изпълнение на плащането.
Авиокомпанията също е инструктирана да плати 955 паунда за причиняване на психическа агония и физическо страдание, както и 94 паунда за покриване на разходите, свързани с жалбата. Авиокомпанията се е съгласила с решението и няма да го обжалва пред съд.
Рави Гупта твърди в жалбата си, че той и съпругата му са били третирани като „пътници в икономична класа“. Единствено са имали повече пространство за крака.
Тъй като полетът е бил пълен екипажът не е имал възможност да настани пътниците на други места в бизнес класата, а механичният проблем, свързан със седалките, не е могъл да бъде отстранен.