Ако искате повишение, подредете бюрото си. Резултатите от ново проучване показват, че разхвърляното работно място намалява шансовете за издигане в службата, пише в. "Дейли експрес", цитиран от БТА.
Допитване, направено във Великобритания сред 2000 души по поръчка на "Брадър Ю Кей", показва, че според трима от всеки четирима началници разхвърляното бюро свидетелства за неорганизиран, изпитващ трудности със справянето със задачите или твърде зает служител. За десет на сто от шефовете неподреденото работно място е основателен мотив да не повишават свои подчинени.
Анкетата показва още, че голяма част от трудещите се в офис не "гледат с добро око" на неподредените си колеги.
Една трета от участвалите в допитването служители признават, че бюрата им са разхвърляни. Същевременно около 50% от хората, които казват, че работните им места са подредени, отбелязват, че това им помага да държат нещата под контрол, както и да се чувстват по-продуктивни и щастливи.
Половината от служителите с разхвърляни бюра смятат, че освен че намаляват шансовете им да напреднат в кариерата, неподредените работни места ги правят по-непродуктивни, стресирани и притеснени за мнението на колегите.
Допитването показва също, че по-разхвърляни на работното място са служителите на възраст между 25 и 34 години в сравнение с тези между 45 и 55 години.