KFC пусна на българския пазар „Кофа за един“. По този повод брандът изненада феновете си и с лимитирана колекция мърч – Haute Kofature. Колекцията е ироничен отговор на манията по скъпи марки и показността, характерни за нашите географски ширини.
Колекцията Haute Kofature се състои от 5 елемента с хумористична препратка към световноизвестни модни брандове:
- Обувки Пиленсиага
- Тениска Пили Плейн
- Очила Пиу-Пиу
- Чанта Пилентино
- Шапка Крилуччи
„Кофа за един“ е символ на непретенциозното удоволствие – вкусна и обичана от всички, а колекцията Haute Kofature пародира идеята за „лукс“ и „елит“. Идеята за колекцията е на &play – агенцията, която работи по кампанията за лансирането на „Кофа за един“.
„За много хора в България определени лога върху дрехите и обувките са всичко. Това е особено валидно за тийнейджърите. Знаем обаче, че скъпите марки не означават непременно добър вкус. Искахме да покажем, че именно това е важното и ако има нещо, с което младите хора „трябва“ да се показват, то това е вкусът.“ – споделя Мария Михайлова, творчески директор на &play.
Haute Kofature предизвика вълна от интерес. Модели на колекцията са инфлуенсърите Николай Георгиев и Симона Калоянова.
Колекцията не се продава, но може да бъде спечелена. KFC вече пусна един giveaway, който предизвика голям интерес.
С новата кампания брандът демонстрира, че не се страхува да се заиграва със стереотипите и да предлага повече от вкусна храна – провокативен и забавен поглед към културата и навиците на потребителите.
Вижте колекцията тук: https://www.instagram.com/p/DOxsEgFDISl/