adhub. обявява успешната продажба на 70% от акциите на Nitram, с което агенцията официално прекратява своето участие в структурата на групата. Купувач на дела е Теодор Михайлов.

Тази стратегическа стъпка е част от целенасоченото усилие на adhub. да оптимизира портфолиото си и да насочи инвестициите си към по-ефективни и иновативни бизнес модели в областта на медиите и технологиите. Nitram е изиграла важна роля в творческата екосистема на групата, като оставя след себе си стойностни проекти и изграден талант.

Считано от 20.06.2025 г., Теодор Михайлов поема изцяло управлението и отговорността за бъдещето на Nitram.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

“Убедени сме, че под негово ръководство марката ще продължи да се развива успешно и ще открие нови хоризонти”, коментират от ръководството на adhub.

аdhub. остава фокусирана върху изграждането на новия облик на комуникационния бизнес – по-целенасочен, по-гъвкав и ориентиран към бъдещето.