В тези дни почти всички са активни в социалните мрежи и не е изненадващ фактът, че най-интересни са споделянията и коментарите на звездите на Евро 2016. Представяме ви Топ 11 на най-популярните футболисти в „Туитър” и „Фейсбук”:

Със своите 43 милиона последователи, капитанът на португалския тим Кристиано Роналдо има поне три пъти повече фенове от всеки един играч на Евро 2016.

Снимка: Twitter

Докато по-голямата част от футболистите в „Туитър” използват платформата, за да си комуникират с феновете си, Роналдо предпочита да публикува лични снимки, в много различни пози и с много къси шорти.

Уейн Рууни пък задържа вниманието на своите 13,1 милиона последователи единствено чрез футбола и от време на време чрез някой боксов мач. Англичанинът често публикува и информация около своите детски дарителски кампании, от фондацията „Уейн Рууни”.

Всеки път, когато централният защитник на Барселона и Испания Жерар Пике публикува „туит”, той достига до 12,6 милиона негови фенове.  Онова, което различава Пике от останалите футболисти в социалните мрежи  е неговият „хаплив” език и коментарите, които често довеждат до ответни реакции.

Друга известна фигура в „Туитър” е халфът на Германия и Арсенал Месут Йозил, чиито 11 милиона последователи са щастливци да го виждат всеки ден. Йозил очевидно е почитател на селфитата, тъй като публикува своя снимка мининум веднъж дневно.

Във „Фейсбук” нещата стоят малко по-различно, тъй като повечето футболисти предпочитат да поддържат своя фен страница, а не личен профил.

Мегазвездата на Реал Мадрид Кристиано Роналдо отново води в класацията, като и тук милионите отново са в пъти повече от тези на останалите играчи. Макар и с много по-малко последователи – 26 милиона съотборникът на Роналдо Гарет Бейл, също е една от най-популярните фигури в социалната мрежа .

Снимка: Facebook

За разлика от много свои колеги, изглежда че нападателят на „белите” актуализира сам страницата си, като обикновено благодари на феновете си за тяхната подкрепа и публикува снимки от играта си на терена.

Друго известно лице във „Фейсбук” Марио Гьотце има повече от 10 милиона последователи, които успяват да се възползват от последните новини свързани с английския и немския футбол.  Подобно на всички фен страници, феновете на Гьотце стават свидетели на публикации, обвързани от партньорски договори, но от време на време халфът споделя и забавни снимки, обикновено за сметка на съотборниците си.