Въпреки, че този сезон не беше от най-добрите за Барселона, "каталунците" остават един от най-богатите клубове в света. Слогънът на Барса, която е една от най-известни марки в световен мащаб, е "повече от клуб".

Бившият отбор на Христо Стоичков има цели 349 милиона фенове по света, включително 145 милиона в бързоразвиващия се пазар на Азия и около 77 млн. в САЩ.

Въпреки, че капацитетът на стадиона на Барселона "Камп Ноу", е най-големият в Европа с 99 354 места, се оказва, че той е недостатъчен за всички, които желаят да си купят билети и да наблюдават "магическите" действия на Лео Меси и компания на живо.

Клубът ще използва нова медия, за да информира милионите си почитатени от югоизточна Азия до Северна Америка, както и да "набира" нови фенове. Всъщност Барселона е един от лидерите в разработването на различни проекти, целящи именно това.

Например на официалния сайт на "каталунците" може да бъде намерена информация на шест езика, а в страницата на Барса в Twitter, са използвани три езика.

Именно социалните мрежи Facebook и Twitter са значителна част от новата стратегия на клуба, включваща още YouTube и апликации за телефони, както и употребата на други сайтове като QQ в Китай.

Всъщност числата показват следното - повече от 9 милиона последователи в Twitter и 31 милиона "харесвания" в Facebook. В YouTube пък потребителите са гледали 97 милиона пъти официални видео файлове на Барселона.

В телевизионния канал на Барселона пък има различни опции. С една от тях феновете могат да гледат тренировката на отбора в реално време.