През последните две години виждаме една огромна вълна от дезинформация, от пропагандни техники. Метафорично казваме, че неща, които сме чели само в книгите, се случват сега. Тъй като съвременната публична среда е на борба на кампании, решихме задно шестте български PR организации да подготвим декларация, с която да заявим готовността си да съдействаме за изчистването на информационната среда и да създадем т.нар. комуникационен борд от експерти, който да подпомага тези дейности.

Това обясни в студиото на „Тази сутрин“ председателят на Българска асоциация на PR агенциите (БАПРА) д-р Александър Христов.

„Със сигурност голяма стъпка е обществото да знае, че има фалшиви новини, тролове. Да се научи, че трябва да проверява източниците на информация и да може да има критично мислене“, добави председателят на Българско дружество за връзки с обществеността Анита Бедин.

Към инициативата ще се присъединят и доста преподаватели по PR в университетите.

Вижте повече във видеото.