Гражданин сам премахна поставената скоба на автомобила му на столичния булевард „Фртиьоф Нансен“.

„Миналата седмица паркирах автомобила си тук на синя зона в работно време. Изпратих SMS за синя зона, получих потвърждение, че е заплатена. Няколко минути по-късно, когато вече не съм до автомобила, забелязвам, че имам известие за поставена скоба. Съответно се обадих на Център за градска мобилност и казах, че искам да се направи проверка, за да видим къде е проблемът. Оттам реагираха с типичния непукизъм и безразличие към ситуацията“, разказа Теодор Иванов пред bTV.

“Казаха, че в момента не могат да се занимават с този случай и ще ме прехвърлят към Отдел „жалби“. Оттам операторът реагира с присмех и подигравка, и ми пожела приятен ден. Извиках служители на Център за градска мобилност на място, за да им разясня ситуацията, но те директно ми оказаха съдействие“, добави той.

От ЦГМ са отказали коментар по ситуацията преди да се заплати скобата.

„Показах им SMS-а, те отказаха да гледат, отказаха да слушат. Съответно се наложи да я премахна (б.р. скобата) сам. Взех флекс и премахнах скобата сам. Все още нямам официална претенция от Центъра за градска мобилност, но служителите заявиха, че ще имам да заплатя 700-800 лв. за отрязаната скоба“, обясни още Теодор.

От ЦГМ отговориха за bTV, че днес ще коментират случая, защото ще направят по-подробна проверка.

„При подаване на жалба в ЦГМ при такива казуси при установена грешка може да се възстанови платената сума. Премахването на техническо средство (скоба) от неоторизирани лица представлява административно нарушение и подлежи на санкция. Оспорването при принудително задържане на автомобил става в Административния съд в 14-дневен срок“, заявиха още от ЦГМ.

„Обяснението за ситуацията е, че трябва да стоя в автомобила, когато изпращам SMS-а, иначе той не е валиден“, добави Теодор.