Стари вагони и уплътнения – заради това се е получило навяването на сняг във влака.
Това каза в "Тази сутрин" пътникът, заснел кадрите с навяванията при минусови температури във влака от Варна за София.
„Всичко е толкова старо, че няма как да не се получи това“, добави той.
Според Константин Азов, управител на БДЖ „Пътнически превози“, вагонът би трябвало още на Горна Оряховица да бъде изваден от състава на влака.
„Още след Синдел – 30 минути след Варна, е констатирано спиране на отоплението във вагона. Докладвано е на дежурните диспечери и са преместени хората. В Горна Оряховица не е предприето премахването на вагона с една единствена цел според колегите – да дойде в София и да се прегледа обстойно в най-голямото депо за ремонт на вагони „Надежда“, обясни Азов.
Той съобщи, че виновните ще бъдат наказани по вътрешните правила.
„Вагонът е произведен в началото на 70-те години в Германия. Поне веднъж в зимния сезон ремонтираме по един такъв вагон“, обясни още Константин Азов.
Той припомни, че инвестиции в БДЖ липсват, но последните години се правят доста ремонти.