Зрителски сигнал до bTV показа как след катастрофа на АМ "Тракия" множество автомобили решават да се движат в насрещното платно, за да избегнат образувалата се 5-километрова тапа.

В студиото на предаването "Тази сутрин" председателят на Българската асоциация на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че до подобни ситуации се стига заради пропуските в организацията на движението по пътищата у нас.

Снимка: bTV

"По магистралите в други страни има т.нар. информационни табла, които предупреждават за подобни ситуации. Когато има инцидент, задръстване, запрашаване, движението се пренасочва и подобни неща се предотвратяват. Трябвало е движението да се отбие по обходен маршрут", каза Тодоров.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Той добави, че действията на попадналите в задръстването от видеото са били неправилни и опасни и единственото необходимо е било те да проявят търпение.

Председателят на асоциацията разкритикува и състоянието на магистралите у нас, като обясни, че те не са оборудвани, за да понесат както големия трафик през летните месеци, на който се дължи и големия брой инциденти, така и определената максимална скорост от 140 км/ч, като от Българската асоциация на пострадалите при катастрофи ще настояват тя да бъде намалена до 120 км/ч.

Вижте целия разговор във видеото.