На 26 ноември за 19 път ще бъдат наградени компании в конкурса „Корпоративен дарител“.
„За да попадне сред номинираните, една фирма трябва да е оказала подкрепа и да е насърчила смислени каузи. И след това да отдели време, за да разкаже по подходящ начин за начина, по който инвестира дарителски ресурси и така подкрепя значими за обществото ни каузи“, каза в предаването „Тази сутрин“ Теодора Бакърджиева, изпълнителен директор на Българския дарителски форум (БДФ).
По думите ѝ корпоративната филантропия расте – компаниите инвестират и подкрепят все по-често различни каузи.
„Отдавана корпоративната филантропия не се измерва единствено обем предоставени средства. Виждаме, че и служителите на компаниите са насърчавани да даряват умения, таланти и време, но също така и да инициират да увличат и свои партньори и клиенти“, допълни Бакърджиева.
Следващия вторник – 3 декември, пък е Щедрият вторник – ден за благотворителност в глобален мащаб. Традицията идва от САЩ и се отбелязва няколко дни след Деня на благодарността.
„Тази година в Щедрия вторник ще се включат над 50 организации, а каузите и кампаниите, които могат да бъдат подкрепени са повече от 200“, обяви Елица Баракова, изпълнителен директор на фондация BCause.
Повече от 10 години bTV Media Group интегрира социалната отговорност в своя модел – участваме безвъзмездно в редица обществени и благотворителни каузи, в допълнение към собствените ни инициативи.
Тази година подкрепяме отново с наши лица „Българската коледа“ и ще излъчим коледния благотворителен концерт на 25 декември.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK