От студентската скамейка до мечтаната работа. Това е възможно, благодарение на "Рекламна академия", в която студенти упражняват бъдещата си професия.

Да приложиш теорията на практика. Това става възможно благодарение на "Рекламна академия", която за девета поредна година среща над 50 професионалисти от рекламния бизнес със студенти от различни програми в НБУ.

„Основната цел е да осигурим практика на нашите студенти, като академията дава възможност да се работи по реални казуси под менторството на хора от бизнеса, както рекламодатели, така и рекламни агенции“, обясни доц. Д-р Кристиян Постаджиян.

Снимка: bTV

Студентите имат възможността да упражнят своите умения, работейки по реални проекти.

„Вече четвърта година участвам в "Рекламна академия" и целият опит, който преживяваме тук, е едно безценно изживяване, което аз няма как да получа от друго място. Нещата, които научаваме тук, понякога са повече дори от нещата, които научаваме в университета“, разказва студентката Поли.

Според доц. д-р Постаджиян основно предимство на „Рекламна академия“ е точно във връзката между университет и бизнеса.

„През годините на „Рекламна академия“ дотук са участвали няколко хиляди студенти и близо 200 компании, като голяма част от тях всяка година проявяват желание да участват, както като ментори, така и като лектори“, добави той.

"Рекламна академия" е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.