Три месеца след хакерската атака срещу "Български пощи" услугите са възстановени, но тя струваше милиони на държавата, каза изпълнителният директор на "Български пощи" Богдан Теофанидис.
Последствията от хакерската атака са изключително комплексни, не можем да кажем след няколко месеца, че сме възстановили в салоните търсенето. Все още предстои да имаме финална цифра, но във всеки случай е в милиони, добави той.
Няколко месеца преди хакерската атака е имало оптимизация в митническите представителства в пощите.
Минава хакерската атака и точно там се трупа опашка, каза Теофанидис.
„До този момент всички мерки, които взимаме, са по-скоро временни и те много затрудняват дружеството“, заяви още той.
Трябва цялостна система, за да сме сигурни, че чрез правила нещата се управляват по правилния начин. Надявам се, че сме поставили началото на един процес. Не всичко успяхме да направим през тези два месеца. Някои от договорите имат големи предизвестия, мога да уверя обществото, че сме прегледали всички договори и сме взели мерки, каза Теофанидис.
Вижте още във видеото.