Да срещнеш теорията с практиката и студентите с реалната работна среда е мисия възможна благодарение на „Рекламна академия“. За осма поредна година събитието среща над 40 професионалисти от рекламния бизнес със студенти от различни програми в „Нов български университет“.
„Наричам академията „Работилница за идеи“. Огромното предизвикателство е за студентите, които участват в практическата част, защото те в рамките на 48 ч. трябва да реализират една творческа концепция, работещи по реален казус от бизнеса. Тази година екипите, които са в рекламна академия са 18, работят по казуси в осем различни сектора“, обясни Даниела Кадийска.
В условията на COVID-19 тази година отборите работят по различен начин. Виктория изучава реклама втора година, сподели, че задачата на нейния екип е била да направи визуализация за нов продукт, който още не съществува на пазара, като главната съставка в него е гуарана.
„Това е плод и решихме логото реално да е свързано с този плод, впоследствие го превърнахме в човече“, каза още студентката.
В съседната стая конкурентен отбор развива рекламна кампания за водороден автомобил.
„В университета се учи теория, която се базира на практическите знания, но студентите не се докосват практически до процеса. Едно от най-важните за мен неща е информирането на екипа, следването на процеса и доставянето на продукт, на резултат от съвместна работа, което е сложен процес при хора, които не се познават“, заяви Александър Григоров, дигитален маркетинг мениджър.
След представяне на проектите пред жури, отличените отбори ще имат възможност да намерят стаж или работа в компания рекламодател или агенция.