За седма поредна година Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите и Българска асоциация на комуникационните агенции организират "Рекламна академия"

Така студентите по реклама са на една крачка от университета до работното място.

Снимка: btvnovinite.bg

Бизнесът отново подава ръка на образованието, като водещи експерти в областта на рекламата стават ментори на студенти.

Според директора на рекламна агенция Самуил Петков индустрията започва да изглежда все повече като поп културно явление в главите на студентите през последните 10 години. Той смята, че навсякъде по света наплива от хора, които искат да бъдат част от бранша, е голям.

Снимка: btvnovinite.bg

„В крайна сметка това е бизнес и ние имаме нужда от качествена работна ръка, защото няма какво да се лъжем в днешно време в България това се оказва все по-голям проблем“, твърди Петков.

Мартин Димитров, който е студент, е на мнение, че с всяка година изданието надгражда и се усеща промяна, защото се дава опит и поглед на учащите.

Снимка: btvnovinite.bg

Всички участници в „Рекламната академия‘ са разделени по екипи и работят по реални бизнес казуси 4 дни под формата на състезание.

Идеите и решенията им се оценяват от жури.

Самите студенти признават, че има много емоция, малко сън и много приключения по време на академията.

Снимка: btvnovinite.bg
„Рекламата е от онези професии, които днес изглеждат по един начин, след 5 години ще изглежда по друг начин и ако ти самият вътре в себе си не си готов да следиш тази промяна и да следиш новите предизвикателства, много трудно би могъл да оцелееш в тази професия“, разказва преподавателят и съосновател на академията д-р Кристиан Постаджиян.

А Екатерина Каменова, спечелила академията преди две години, обясни, че след това е започнала стаж и е поела по професионалния си път.

Снимка: btvnovinite.bg

За седем години „Рекламна академия“ помага на близо 170 студенти да намерят своето развитие в сферата като стаж и реално работно място.