Българката Петя Георгиевa-Бертони е маркетинг мениджър на една от най-големите компании за автомобилен и индустриален дизайн в света, и изработва дизайна на най-скъпите и бързи марки коли, прототипи на влакове, самолети и мотори.

Снимка: btvnovinite.bg

„Всичко започна с един мечта и един старинен шкаф на баба. За мен дизайнът и красотата са били винаги нещо, което ме е водело и от много малка съм искала да се занимавам с дизайн. (…) Имах едни големи тетрадки, в които правех дизайн на дрехи. Много обичах модата“, разкри Петя как се е появила страстта ѝ към дизайна в студиото на „Тази събота и неделя“.

„Трудно ми беше да убедя баща ми, че дизайнът и модата са сериозен бизнес“, разкрива Петя.

Снимка: btvnovinite.bg

„Заминах да уча в Милано „Маркетинг, комуникации и глобални пазари“, но никога не знаеш съдбата какво ти е подготвила“, разказва българката.

По-късно тя се насочва към интериорния дизайн на автомобили, благодарение на съпруга си, който сметнал, че може да ѝ се довери заради стила ѝ и „усета ѝ към красота“.

Снимка: btvnovinite.bg

„Фирмата е негова. След като ние се запознахме, той реши, че иска да отида да работя при него. Той откри един талант, който бях скрила дълбоко“, разказва Петя.

Снимка: btvnovinite.bg

Как се прави интериорния дизайн на някои от най-скъпите автомобили и какво разказа още Петя Георгиевa-Бертони за своя живот, гледайте във видеото.