Българката Петя Георгиевa-Бертони е маркетинг мениджър на една от най-големите компании за автомобилен и индустриален дизайн в света, и изработва дизайна на най-скъпите и бързи марки коли, прототипи на влакове, самолети и мотори.
„Всичко започна с един мечта и един старинен шкаф на баба. За мен дизайнът и красотата са били винаги нещо, което ме е водело и от много малка съм искала да се занимавам с дизайн. (…) Имах едни големи тетрадки, в които правех дизайн на дрехи. Много обичах модата“, разкри Петя как се е появила страстта ѝ към дизайна в студиото на „Тази събота и неделя“.
„Трудно ми беше да убедя баща ми, че дизайнът и модата са сериозен бизнес“, разкрива Петя.
„Заминах да уча в Милано „Маркетинг, комуникации и глобални пазари“, но никога не знаеш съдбата какво ти е подготвила“, разказва българката.
По-късно тя се насочва към интериорния дизайн на автомобили, благодарение на съпруга си, който сметнал, че може да ѝ се довери заради стила ѝ и „усета ѝ към красота“.
„Фирмата е негова. След като ние се запознахме, той реши, че иска да отида да работя при него. Той откри един талант, който бях скрила дълбоко“, разказва Петя.
Как се прави интериорния дизайн на някои от най-скъпите автомобили и какво разказа още Петя Георгиевa-Бертони за своя живот, гледайте във видеото.