Последни новини

Путин се срещна с руски граждани, освободени от плен в Газа, отчитайки връзките с Палестина

Путин се срещна с руски граждани, освободени от плен в Газа, отчитайки връзките с Палестина

Разпилян товар на автомагистрала "Тракия", движението е в аварийната лента

Разпилян товар на автомагистрала "Тракия", движението е в аварийната лента

Огнено кълбо прелетя с висока скорост над Мексико - предизвика страхопочитание у мнозина

Девет години под пагон и над 20 в служба на Бога: Необикновената съдба на свещеник Йоан Петров

Сарафов разпореди ускорена работа по делата за причинена смърт при катастрофи

Николай Денков: С влизането ни в eврозоната ще бъдем в центъра на Европа

Меглена Плугчиева: Всички лягат и стават с това какъв е Пеевски, вместо да работят

47 пъти с висока скорост през "Черни връх": След отстъпка шофьорът платил 10 000 лева глоби вместо 14 700

Пътуването за Великден: Всички екипи на Пътна полиция и цивилни автомобили са на терен

Възкресение Христово празнува и католическата църква: Какви са традициите в Италия?

Дълбоки коловози и повреден асфалт: Опасен участък на пътя Русе-Велико Търново

Международният път свързва Европа с Азия и по него върви интензивен тежкотоварен трафик

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  08:13 ч. 05.10.2024 г.

Рекордните жеги това лято доведоха и до многобройни пътни участъци с повредена асфалтова настилка в цялата страна. Заради жегите износващият слой на асфалта достига температура на омекване и заради претоварените камиони и тирове се образуват дълбоки коловози.

Един от невралгичните участъци, където има повредена настилка от тировете, е по главен път Русе-Велико Търново край село Куцина. Дълбоките коловози в асфалта създават предпоставки за катастрофи.

„По-лошо от Околовръстното в София. Трима човека има убити и всеки момент може да стане катастрофа с МПС. Една педя коловоз по пътя за Полски Тръмбеш, дясната посока за Търново е като траншея. Всяка година става това нещо, правят донякъде и като се нагорещи асфалтът, като минат тези камиони по 40 тона и коловозът е готов“, разказва шофьор.

След горещото лято с рекордни температури повредените участъци по международния път, който свързва Европа с Азия и по който върви интензивен тежкотоварен трафик, са се увеличили, показва репортерска проверка. През зимата коловозите се заледяват и създават опасни ситуации за шофьорите.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Опасни са, много са опасни! И не вземат мерки лятно време както другаде ги спират по горещините тежкотоварните автомобили да ги спират, да не се движат“, казва друг мъж.

Международният път не е ремонтиран от 2006 г., съобщават от пътната агенция, но наскоро са започнали ремонти.

„Към момента имаме одобрени задания за целия участък от границите на град Русе до град Габрово, в който да се извърши такъв превантивен ремонт  и да се подменят асфалтовите покрития на този участък“, посочва инж. Венцислав Ангелов, директор на ОПУ–Велико Търново.

От пътната агенция допълват, че при ремонтите се използва добавка към асфалтовата смес за повишаване точката на омекване при високи температури. Така, при интензивния тежкотоварен трафик ще се предотврати издуването и деформирането на износващия асфалтов слой.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Най-четени
Най-нови