Новият сезон на най-гледаното публицистично предаване „Лице в лице“* влиза в домовете на зрителите директно от новото интегрирано студио на bTV, което Цветанка Ризова ще споделя с екипите на „Тази сутрин“, „Преди обед“, новините, спорта и прогнозата за времето. И тази есен, всеки делник, веднага след bTV Новините в 17 ч., водещата ще посреща най-важните събеседници по горещите теми от деня – сега с още повече технологични възможности и простор за неудобните въпроси.

Днес първи срещу Цветанка Ризова в новото обединено пространство седнаха президентът Петър Стоянов (1997 - 2002) в разговор за миналото, настоящето и бъдещето и необходимо ли е исторически да се преоцени датата 9 септември, както и председателят на правната комисия Анна Александрова с коментар относно наказанията за извършителите на тежки престъпления.

В навечерието на предстоящите избори за местна власт, зрителите на „Лице в лице” по традиция ще станат свидетели на срещи с основните политически играчи в надпреварата за кметските постове. Още тази седмица на горещия стол срещу Цветанка Ризова ще застанат столичният кмет Йорданка Фандъкова и кандидатът на „Демократична България” за кметския стол в София арх. Борислав Игнатов. Mнението на гражданите продължава да е високо ценено от екипа на предаването, който и тази есен ще провокира обратната им връзка чрез ежедневни анкети по ключови теми във Фейсбук страницата си.

Водена от разбирането, че журналистиката трябва да помага на зрителите да се ориентират в случващото се около тях, водещата и занапред ще застава лице в лице с политически фигури, експерти и активни представители на гражданското общество, за да отправя въпросите, които са неудобни за мнозина, в търсене на отговорите, от които обществото се нуждае.

Тази есен рубриката „Лице в лице с бизнеса“ ще продължи да дава трибуна на добрите бизнес практики, насочени към създаването на следващото поколение професионалисти в различни сфери у нас. 

*По данни на GARB за първото полугодие на 2019 предаването е категоричен лидер в своя часови слод, като постига аудиторен дял 40.0 % (4+).