Huawei Consumer Group България събра на ексклузивна среща ключови журналисти, на които представи най-интересните характеристики на новата флагман серия на бранда HUAWEI P30 и P30 Pro. Екипът в лицето на г-н Лонгруи Циу – Генерален директор на Huawei Consumer Group за България и Македония, Георги Колев – Търговски директор на Huawei Consumer Business Group, Дарина Иванова – Маркетинг директор на Huawei за България и Македония и Емилия Кирилова – PR мениджър на Huawei за България и Македония споделиха последни актуални данни за компанията, които затвърждават лидерските позиции на компанията като технологичен лидер в световен мащаб и в България.
Емилия Кирилова сподели какво се крие зад уникалността на телефона и неговите ключови характеристики и какви са тайните на успеха на Huawei в световен мащаб и по-специално в България. А именно, че новата флагман серия на Huawei създава нова история в света на фотографията.
„Много се гордеем, че Huawei продължава растежа си като компания и през 2018-а година и продължава да се изкачва в световни бизнес класации за международни брандове като: Fortune, Forbes, Brand Finance, BrandZ и Interbrand като затвърждава позицията си на технологичен лидер. Компанията бележи приходи от продажби от 107 млрд. долара, което е с 19.5% повече от предходната година, а нетната печалба възлиза на 9 млрд. долара – с 25.1% повече от 2017-а година” – сподели Кирилова.
Кирилова допълни, че: “Българският пазар е изключително важен за Huawei. Според годишен доклад на KPMG за 2018-а година, на международно ниво Huawei Consumer Business Group постигна ръст в приходите в размер на 52 млрд. щатски долара. Приходите от продажби възлизат на 107 млрд. щатски долара, а чистата печалба на 9 млрд. щ.д., с което бележи ръст от 25.1%. Данните за България също са впечатляващи. Huawei Consumer Group Bulgaria бележи годишен ръст от 66% в премиум сегмента“.
Кирилова представи пред гостите ключовите характеристики на най-новата иновативна серия HUAWEI P30 | P30 Pro, с която брандът наистина пише нова история в света на фотографията. Това се доказва чрез заложените в телефона революционна и първа в света четворна LEICA камера, единствения по рода си HUAWEI SuperSpectrum сензор, SuperZoom обективите (5х оптичен зум, 10х хибриден зум и до 50 пъти дигитален зум), новата HUAWEI ToF (Time of Flight) камера и подобрената оптична и AI технология за стабилизиране на изображението. С тази камера дистанцията вече не е пречка за заснемане на любим кадър като тя позволява заснемане на обекти в далечина до 580 метра. Освен това с оптичния зум фокусът вече не се губи, а качеството е перфектно. Телефонът разполага със супер широко обхватна телефото камера, оставяйки конкуренцията след себе си. Благодарение на новия SuperSpectrum сензор, Huawei постига революция в обработката на светлината, заменяйки наложения за повече от 40 години RGB сензор с нов RYYB (Red, Yellow, Yellow, Blue), с който камерата е в състояние да абсорбира до 40% допълнително светлина.
Георги Колев – Търговски директор на Huawei Consumer Business Group допълни, че този SuperSpectrum е един от основните компоненти на уникалните постижения на Huawei P30 и P30 Pro при снимане на видео и снимки при много ниска осветеност. Камерата буквално може да покаже образ, невидим за човешкото око. Тази способност отваря множество нови възможности за креативна и арт фотография, както и изцяло ново поле за изява на мобилните видеографи.
Колев наблегна също на предимството, което дава четвъртата – ToF (Time of Flight) камера. Тя има ключова роля в определяне на дълбочината на полето и в пресъздаването на много естествен боке ефект, досега непостижим за мобилните камери. „Ние общуваме в социалните мрежи все по-визуално, чрез снимки и видеа, за което роля имат както увеличеният капацитет на мобилните мрежи, така и качестото на изображенията, заснемани с мобилните ни устройства. Портретната фотография е особено силен инструмент в общуването и запазването на спомените ни, и вече можем да заснемаме и споделяме мигновено портрети с професионално качество“ – сподели той.
Георги Колев, който освен Търговски директор на Huawei Consumer Business Group, е и запален фотограф, обясни и иновативната идея, стояща зад чупещата рекорди телефото камера и постигането на 5-кратно оптично и 10-кратно хибридно приближение от мобилен флагман. Тайната е в перископния дизайн на камерата, при който се използва пречупване под прав ъгъл на вдодяшата светлина и тялото на смартфона се използва за получаване на утраширок обхват на еквивалента на фокусното разстояние на обектива. Отново, още по-впечатляващо е, че това изумително приближение работи както за снимки, така и за видеа, при които например можете да заснемете видео на диво животно или домашен любимец, без да го приближите и изплашите.
Очакваната със скорошен ъпдейт видео функция Dual View пък ще позволи използването едновременно на широкоъгълната и телефото камерата за заснемане на два парелелни видоклипа, които могат впоследствие да се използват за креативен монтаж.
В момента Huawei P30 Pro, P20 Pro и Mate20 Pro са на първите три места за мобилна камера в престижния фотографски тест DxOMark, а P30 Pro е обявен за смартфон камера на годината от TIPA World Awards 2019. Дарина Иванова допълни, че през 2018-а година, Huawei P20 Pro също получи тази престижна награда и е първата мобилна камера, която изобщо влиза в подобна фотографска класация.
Нещо повече, Huawei е и на първо място в света по подадени заяки за патенти през 2018 г. и петият по големина в света инвеститор в научна и развойна дейност.
Георги Колев – Търговски директор на Huawei Consumer Business Group сподели, че е част от компанията от представянето на P8 серията през 2015-а година и е проследил развитието на P-серията през всички тези години до днес. „През годините Huawei влага много ресурси в подобряването на своите телефони. Специално за P серията големият фокус е камерата като основната цел на компанията не е да изместят DSLR устройствата, а да дадат възможност на всеки човек да разполага с мобилно устройство, което снима с качествата на професионална камера“ – допълни той.
Дарина Иванова – Маркетинг директор на Huawei за България и Македония обърна специално внимание коя точно е таргет групата, към която е насочена P серията като сподели че „P серията е лайфстайл телефона на Huawei и камерата играе най-важната ключова роля. Според маркетинг проучвания на Huawei добрата камера е една от трите основни причини за закупуване на телефон“. С новия Huawei P30 и P30 Pro фотографията и видеографията стават достъпни за всеки любител на фото и видеозаснемането в социалните мрежи. Новата флагман серия е лайфстайл инструмент, с който всеки може да изрази себе си по професионален начин и да не остане незабелязан. Живеем във времето на Instragram и Youtube поколението, когато всеки млад човек търси визуалните комуникации и себеизразяване чрез снимки и видео“.
Г-н Циу също сподели, че е много щастлив, че „Huawei все по-силно затвърждава позицията си на премиум бранд и в България, като една от основните цели на компанията е да развива своя иновативна потребителска екосистема, която в обозримо бъдеще ще се поддържа от все повече Huawei устройства“.