Една от водещите творчески агенции в страната — Nitram, се присъединява към семейството на комуникационната група DDB Group. Въпреки промяната в собствеността, агенцията ще запази своята творческа независимост и ще продължи своя растеж под ръководството на основателя ѝ и настоящ творчески директор — Мартин Димитров.

С процеса на присъединяването Nitram ще разшири портфолиото от услугите, които предлага, с подкрепата на специализираните компании на групата. Освен ефективни творчески решения настоящите и бъдещи клиенти на агенцията ще могат допълнително да получават дигитални, медийни, PR, BTL и продуцентски услуги, базирани на ресурса и дългогодишната експертиза на DDB Group. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната.

За Мартин Димитров тази стъпка в известен смисъл е завръщане. Точно преди 16 години той стана творчески директор на DDB Sofia (понастоящем guts&brainsDDB) и остана начело на креативния ѝ екип до 2007-ма. "Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем — мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне" — сподели Мартин Димитров.

Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност. Групата събира чрез стратегически партньорства най-големите таланти на комуникационната индустрия в България, защото вярва, че добрите идеи са най-важната и основна съставка зад всяка една успешна кампания.

"Като група винаги сме поставяли на първо място предлагането на оригинални, иновативни и в същото време работещи творчески решения. Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти — настоящи и бъдещи — да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене" — сподели Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България.

Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция „Готово“.