Предвиждам еврото да се разпадне до 2 години заради многото задлъжнели държави. В това число са и Франция и Германия – икономическите двигатели на Европа. САЩ пък имат дефицит от 15 трилиона долара. Това заяви експертът по мултилевъл маркетинг Ранди Гейдж, който пристигна в София, за да изнесе семинар на тема “Изкуството на мултиплицирането”.
По думите му световната банкова система не може да продължи да печата пари и правителствата трябва да се научат да пестят. Според него е ясно, че комунизмът не работи. Същото важи и за социализма, който той определи шегувито като "комунизъм с червило”. Гейдж подчерта, че трябва да се завърне политиката на свободната воля, както и личната отговорност - което се оказва проблем за цяла Европа.
Той беше категоричен, че повечето хора са бедни, защото бягат от предизвикателствата,
а всъщност успехът се ражда във възможностите. „Единствено ти контролираш просперитета си – не колегите, шефът, фирмата или държавата ти”, подчерта Гейдж. И даде пример със себе си - на 30 е фалирал и е бил принуден да продава мебелите си, за да си купува зеленчуци: „Бях на 30 и спях на пода. Нямах нито собствен апартамент, никакви пари, коли, кредитни карти”. Сега името му е в списъка мултимилионерите.
Гейдж разкри и каква е тайната на това да бъдеш успешен бизнес лидер, а именно - умението да обучаваш. А той е един от най-добрите лектори в света и по думите му преподава "просперитет”. Преди да тръгне по пътя на тази професия той самият се е учил да обучава - от учители в средни и висши училища, от учители по йога, балет, бойни изкуства.
Сподели още, че е по-полярен в страните с тепърва развиваща се свободна икономика,
защото американците приемат свободния пазар за даденост, по-лесно се отказват и им е по-скоро хоби. Но в Източна Европа и Русия, например, хората го обожават, защото там има глад за частен бизнес. За това говорят и цифрите, че мрежовият бизнес става водещ модел в над 120 държави, а в сферата са заети близо 8 млн. души. Кризата също не го засяга, защото „интернет промени всичко и светът вече няма да бъде същият – а това е нещо добро”. За да оцелеят обаче, компаниите трябва да се научат на публичност, защото в мрежата няма тайни и всичко излиза наяве. А който не заложи на прозрачността, ще фалира.
Мрежовият маркетинг обаче не е подходящ за всички сектори, обясни Гейдж. Той е само за продукти, които са уникални, ексклузивни и бързоликвидни, продукти, които дават шанс за промяна на живота ни. Към добрите примери се включват, например, хранителните добавки, но няма място за водата и автомобилните гуми. Повече по темата ще научите на семинара му, който е в събота, 28 април. Предназначен е за всички, които работят в областта на директните продажби и мрежовия маркетинг. Подходящ е и за компании и специалисти, развиващи се в сферата на маркетинга и консултациите. Повече научете тук >>>