Една година след старта на дарителската кампания на банка „Пиреос” в партньорство с УНИЦЕФ добрите резултати са налице. Повече от 261 хил. лева са събраните средства за децата в нужда, като към момента редовните месечни дарения идват от повече от 4 000 благодетели. Големият успех на кампанията се дължи най-вече на усилията на финансовата институция да предостави възможно най-разнообразни и удобни начини за дарения, както и на добрата воля и съпричастност на хилядите й клиенти и служители.
През май 2011-а, когато Пиреос - България стартира кампанията в партньорство с УНИЦЕФ,
тя си постави за цел не просто да помогне на децата в неравностойно положение, но и да спомогне за изграждането на дарителска култура у нас. Банката реализира уникални по рода си банкови продукти за пазара – дарителски кредитна и дебитна карти, чрез които с всяка извършена транзакция картодържателят дарява 10 ст. в подкрепа на децата в неравностойно положение в България. Нещо повече – при транзакциите с кредитна дарителска карта банката утроява сумата и така 30 ст. постъпват по сметка на УНИЦЕФ.
За по-голямо удобство на клиентите и улеснен достъп за благодетелите дарения по проектите на УНИЦЕФ могат да се извършват и чрез вноски на каса, нареждане за директен дебит в клон на банката или чрез специално меню в електронното банкиране. Малка сума, дарявана ежемесечно, е един от най-ефективните начини за подкрепа на работата в полза на децата.
През септември 2011 г. Пиреос лансира и още една новаторска услуга в полза на добрата кауза
с помощта на Борика - Банксервиз. Всеки картодържател, който използва банкомат на Пиреос, може да направи дарение на стойност 1 лев. Допълнителната функционалност е включена към операцията „Теглене на пари в брой” и се изпълнява само след изричното съгласие на клиента.
През изминалата година инициативата беше подкрепена от редица известни личности, сред които журналистът Ани Салич, плувецът Петър Стойчев, актьорът Деян Донков. Огромна подкрепа по програма „Благодетел” засвидетелстваха и служителите на Пиреос, които с личния си пример вложиха не само професионалните си умения, но и сърцата си.
Кампанията спечели овациите и на българския бизнес
В края на миналата година Пиреос спечели първа награда в категорията „Маркетинг, свързан с кауза” на Годишните награди на Български форум на бизнес лидерите за 2011 г.
Банката продължава своята подкрепа по програма „Благодетел” на УНИЦЕФ и се надява на още по-голяма активност и увеличаване на броя на благодетелите.