Френската фармацевтична компания Sanofi избра Omnicom Media Group (OMG) за своя основна обслужваща медийна агенция. Агенцията ще осигури пълно медийно обслужване за компанията на глобално ниво. Като част от медийната група PHD България ще се ангажира с обслужването на компанията на местния пазар.

OMG спечели акаунта в конкурентна надпревара с няколко други агенции, за да поеме обслужването на брандовете от портфолиото на компанията позиционирани в категорията на лекарствата без лекарско предписание. Sanofi избра Omnicom Media Group заради потенциала на агенцията да предлага иновативни креативни решения, подкрепящи цялостната маркетинг стратегия на компанията.

Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората по време на техните здравословни предизвикателства. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.

PHD България притежава широко и разнообразно портфолио от клиенти, като 80% и топ 5 от тях са спечелени от нея локални брандове, което я поставя на първо място по привлечени местни клиенти. PHD България е агенция за пълно медийно обслужване, предлагаща стратегическо консултиране, медийно планиране и закупуване, в комбинация със задълбочен анализ на конкуренцията и потребителското поведение. Клиенти на PHD България са Lidl, Telenor, EVN, Aroma, Diageo, EKO, Skoda, LG, Groupama и други.

Наскоро PHD, част от Omnicom Media Group, бе удостоена с отличието Медийна мрежа на Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA Media Network of the Year) от световното бизнес списание Campaign. Наградите отразяват значимия ръст на бизнеса, включително спечелването на световното медийно планиране и купуване за DIAGEO; развитието на продуктови и обслужващи решения, предлагани от платформата за стратегическо планиране и оптимизация на ресурсите в партньорство с клиента - Omni Studio; а така също и ангажимента на PHD към подкрепата и развитието на талантите.