OMD Worldwide, агенция от групата на Omnicom Media Group, е избрана за глобална медия агенция на годината в публикация на Adweek, водещо издание в медийната и рекламна индустрия. Избирайки OMD, престижното издание Adweek цитира впечатляващите резултати и успешното завръщане на OMD през 2018 – впечатляващо пътуване, през което OMD печели или запазва бизнес за над 2,6 млрд. долара.
„Много се гордеем с това, че в България сме част от тази история на успеха и имаме възможност да предложим на клиентите си достъп до глобалното ноу-хау на OMD, всички специално разработени технологични решения и процеси, съчетани с локалната експертиза на най-добрите медийни професионалисти, които са част от нашия екип“, споделя Добринка Стойкова, изпълнителен директор на Optimum Media OMD.
Статията обвързва голямото завръщане на OMD с едновременното въвеждане на нова технологична платформа (Omni) и нов процес за стратегическо медийно планиране (OMD Design). Omni е специално създадена от Omnicom прецизна платформа за маркетинг и инсайти, базирана върху поведението на потребителите. Паралелно с въвеждането й, OMD изцяло обнови процесa на стратегическо медийно планиране, OMD design, единствен по рода си процес, базиран на емпатия.
„Голяма чест е да бъдем номинирани за глобална агенция на годината от Adweek. Ние не само спечелихме над 300 рекламни конкурса по целия свят през изминалата година, но в същото време успяхме и да удвоим дела на задържаните клиенти, като същевременно повишихме и рейтинга си сред клиентите четири последователни пъти през 2018 година. Същевременно продължихме да сме най-награждаваната агенция на фестивала в Кан за креативност. Да направим всичко това едновременно е просто изумително“, споделя Флориан Адамски, глобален изпълнителен директор на OMD. „Но нищо от това нямаше да е възможно без усилената работа, таланта и адаптивността на хората в OMD, както и без доверието на нашите клиенти и партньори. Гордея се с всичко, което постигнахме и очаквам да надградим постигнатите резултати през 2019 и следващите години.“
OMD комбинира иновации, креативност, емпатия и факти, за да осигури по-добри решения, по-бързо за своите клиенти, за да могат те от своя страна да се информират по-бързо и да действат по-бързо, да създават ценни контакти с потребителите си и да имат печеливши бизнес резултати и в крайна сметка да бъдат част от бъдещето. С повече от 12 000 служители в повече от 100 офиса по света, OMD е най-голямата световна медийна верига. Номинирана за глобална медийна агенция за 2019 от Adweek, OMD понастоящем е и заема позицията и най-ефективната верига от медийни агенции в света в класацията на Effie Effectiveness Index. OMD е агенция от Omnicom Media Group. Omnicom Media Group е подразделението за медийни услуги на Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC). За повече информация, моля посетете: http://www.omd.com/