Каменица организира специална кампания в чест на всички мъже, станали татковци през 2021 г. Кампанията е посветена на новите бащи и с нея Каменица казва едно голямо наздраве на всички тях, подарявайки им бира, която да споделят с приятели и отпразнуват този така специален момент.
Ако и ти си станал татко през 2021 г., можеш да се регистрираш на сайта www.kamenitza.bg не по-късно от 31 януари 2022 г. и да получиш 24 бутилки Каменица 330 мл. в персонализирана опаковка, с които да полееш с приятели този важен житейски момент.
Кампанията е част от комуникационната платформа на марката „Всяка глътка има история“.
„Чрез Каменица за татко искаме не просто да кажем едно голямо наздраве на новите бащи, но и да им покажем, че Каменица е част от всички важни моменти в техния живот – от дипломирането, през сватбата, до появата на новия член на семейството и много други“, споделя Тодор Асенов, бранд мениджър „Каменица“.
Кампанията „Каменица за татко“ ще продължи до края на месец януари 2022 г., а повече информация за нея можете да намерите на сайта и Facebook страницата на марката.
Първата бира на България, Каменица, която тази година отбелязва своя 140-годишен юбилей подкрепи и млади семейства и двойки, които очакват дете, партнирайки на дългогодишната кампания „Повече българчета за България“ на радио „Витоша“ и предаването „Тройка на разсъмване“. Каменица направи дарение към кампанията за закупуване на оборудване за болница „Св. Георги“ в Пловдив. Към това дарение ще се добавят и допълнително събраните средства от продажбите на специално-брандирани Каменица мултипаци с името на кампанията „Повече българчета за България“, които са на пазара в големите вериги магазини, като Каменица заделя по 0.20 лв. от всяка продажба.
Наздраве отново за новите татковци! Наздраве за хубавата бира, споделена в добра компания. Наздраве за всички малки и големи моменти от живота ни, които празнуваме с Каменица, защото всяка глътка има история!