Първата българска нискоалкохолна плодова бира, Kamenitza Fresh, започва лято 2014 с иновативен трети вкус в своето портфолио. След като през 2011 г. Kamenitza Fresh Лимон постави началото на тази категория на българския пазар, а през 2012 г. предложи и нов вкус (Грейпфрут), в семейството влиза още едно попълнение, новият Kamenitza Fresh Касис и Лайм – първият по рода си бирен микс, който съдържа комбинация от концентрат от цитрусови и нецитрусови плодове.

Разработката на новия вкус е направена от международен екип от технолози и експерти по качество, а работата по проекта продължава над 9 месеца. Вкусът е избран след проучване сред български потребители, а резултатите от първите седмици на пазара доказват възможностите и перспективите пред уникалната комбинация.

Развитието на категорията „бирени миксове“ е един от приоритетите на „Каменица“ АД през последните четири години – общата инвестиция на компанията в Kamenitza Fresh е за близо 3 милиона лева, а иновациите съпътстват целия процес от вкуса до опаковката. Потребителите, от своя страна, оценяват активната политика в областта и увеличението на продажбите в бранша позволява постоянен ръст в пазарния дял на бирените миксове в общия бирен пазар.

Миналата година може да бъде отчетена като изключително успешна за „най-свежия бранд“ на родния бирен пазар – благодарение на иновациите и отличното качество на продуктите Kamenitza Fresh Лимон реализира двуцифрен ръст в продажбите, а Kamenitza Fresh Грейпфрут официално е най-продаваният бирен микс с вкус на грейпфрут в България, по данни на AC NIELSEN за периода Януари 2013-Декември 2013 г. за обем продажби към краен потребител в категорията „Бирени миксове" на ниво пазар България.

„Силно се надяваме Kamenitza Fresh Касис и Лайм да продължи позитивната тенденция и да се радва на широко одобрение сред вече оформилата се аудитория от почитатели на нискоалкохолни плодови бири. Това е първата комбинация от цитрусов и нецитрусов вкус, уникална е за нашия пазар и много се радваме, че „Каменица“ АД продължава да бъде сред пионерите в бранша“, коментира Искра Попова, бранд мениджър „Бирени миксове“ в „Каменица“ АД и допълва, че Kamenitza Fresh е отличена и на европейско ниво – със гранд златен медал на Monde Selection Awards 2014. Годишният конкурс на брюкселския институт за качествено оценяване на редица стоки и продукти е един от най-престижните подобни форуми в световен мащаб, в който ежегодно участват над 3000 марки от близо 90 държави, а оценката идва от 70-членно професионално и независимо жури.

Българските почитатели на марката и нейните специални активации по традиция също ще останат доволни – за трета поредна година Kamenitza Fresh ще организира най-свежото волейболно турне по Черноморските плажове, а емоции ще има и със станалото вече запазена марка Fresh Road Show из цяла България. Волейболните турнири са гарантирана територия на плажните емоции и ще започнат в началото на юни от Варна и Албена, за да стигнат чак до Синеморец и Ахтопол в края на юли.

Всички дати, градове и детайли ще бъдат публикувани на официалния сайт www.kamenitza.bg, както и на www.facebook.com/KamenitzaFresh, където ще има още свежи снимки и допълнителни изненади.