2020 година се оказа предизвикателна за целия свят и ритейл секторът не е изключение. Как ще изглежда „новото нормално“ в сектора? Можем ли да очакваме дългосрочна промяна в посока преминаване към електронната търговия? Как да се свържем отново и да общуваме с клиенти си? Как да се адаптираме към техните нови вкусове и очаквания? Можем ли да използваме кризата, за да си спечелим лоялни клиенти и да открием нови бизнес модели? Как да оптимизираме и преоткрием веригата за доставки? Какви уроци можем да научим? Как оптимално да използваме технологиите не само в кризисни ситуации?
Конференцията Ecommerce and Retail Summit се организира от "Капитал" и е наследник на предходните успешни формати Retail in Detail и Strategies for Ecommerce Success. Тя ще се проведе на 5 ноември в дигитална среда.
Програмата на събитието акцентира върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на сектора в един постпандемичен свят. Над 20 български и чуждестранни водещи експерти в сферата ще споделят своята визия за бъдещето на ритейла и електронната търговия и ще дадат стратегически съвети за оптимално преодоляване на кризата.
Участниците ще могат да гледат срещата онлайн. Виртуалната аудитория ще има достъп до digital goodie bag с ексклузивно съдържание от лекторите и спонсорите, както и до инструменти за ефективен нетуъркинг.
Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук, а с различните възможности за участие можете да се запознаете на страницата за регистрация.