Lidl отваря първия си аутлет за дрехи и продукти за дома в България
Ето с колко процента намаление ще могат да бъдат откривани продуктите там
Една трета от тях са се възползвали от правителствените мерки за подпомагане на работодателите
По-ниски цени и алтернативни предложения са само част от начините, с които хотелиерите и предприемачите, заети с настаняване, се опитват да оцелеят в COVID кризата, показва прочуване на НСИ.
Според данните 49% от анкетираните са отчели намаление на приходите през януари спрямо предходния месец, а при 37,9% няма промяна.
За да привлекат клиенти пък повечето от хотелиерите предлагат по-ниски цени на нощувка. Допълнителна услуга е и промяна на периода на вече направена резервация.
По отношение на наетия персонал, бизнесът предлага почти цялата палитра от варианти – от излизане в неплатен отпуск, а после платен, до намаляване на възнагражденията, включително и съкращаване на персонал.
Същевременно, една трета от местата за настаняване са се възползвали от правителствените мерки за подпомагане на работодателите.
Ето с колко процента намаление ще могат да бъдат откривани продуктите там
333 милиона от децата в света живеят в крайна бедност
Американската компания среща голяма конкуренция на този пазар