Дигиталните технологии промениха границите на индустриите и разбиха старите бизнес модели. Те моделират бъдещето и сменят изцяло начина, по който създаваме и управляваме компании, достигаме до потенциалните си клиенти и реализираме продажби.

На 29 и 30 май в Sofia Event Center по време на Digitalk 2014 представители близо 40 на световни технологични компании и обещаващи предприемачи ще докажат това с конкретни примери и истории. За четвърта поредна година конференцията обединява повече от 900 маркетинг мениджъри, инвеститори, бизнес лидери, стартъпи и хора, които са любопитни да разберат какво предстои от тази страна на бъдещето.

В началото на 2014 г. водещото издание Techcrunch постави Digitalk в списъка на най-добрите технологични събития в Европа.

Четвъртото издание на Digitalk представя рекорден брой лектори от компании като Twitter, Netflix, CloudFlare, Uber, Deutsch NY, Fashion Days и др. Сред обсъжданите теми през първия ден ще бъдат дигиталните иновации в бизнеса, мобилното бъдеще, най-добрите глобални стартъп тенденции, бъдещето на електронната търговия и др.   

За мобилната стратегия на микроблогинг платформата Twitter ще разкаже Крис Шабо, ръководител международни връзки с разработчици в компанията. Той ще се опита да обясни живота в мобилното бъдеще и какво означава да си свързан чрез технологиите.

Увеличаващата се популярност на Uber, мобилното приложение за пълен потребителски контрол върху пътуването с такси, е причина за лекцията на Джамбу Паланиапан, ръководител на компанията за Европа, Близкия изток, Африка и Индия.

Технологичният визионер Пол Пападимитриу ще разкаже как дигиталният свят променя бизнеса и ежедневието ни. Как социалните мрежи и канали като YouTube се използват отделно или в комбинация с традиционните медии като телевизия и радио и кои ще са новите предизвикателства пред рекламните и маркетинг агенции е темата на лекцията на Джеръми Бърнстейн, вицепрезидент на нюйоркската рекламна агенция Deutsch NY.

За глобалните нововъведения в електронната търговия ще говори Фрейзър Дейвидсън от Javelin Group, който е един от водещите консултанти в Европа в областта на онлайн търговията и работи с компании като Tesco, Sony, Nike, Harrods, M&S и Walmart, а за успеха на един от най-популярните онлайн магазини в Централна и Източна Европа - Fashion Days, ще разкаже Габор Чех, който ръководи екипа по пърформънс маркетинг на компанията.

Как мобилните технологии променят начина, по който пътуваме и какво трябва да знаем за мобилните приложения за пътувания ще сподели Хедър Лайсман, управляващ директор за Европа, Близкия Изток и Африка на HotelTonight.

Във втория ден на Digitalk ще има редица примери за успешен опит от Силициевата долина и дискусии за възхода на икономиката на споделянето: какво е значението й и какво да очакваме, за биткойн и бъдещето на дигиталните валути, за историята на 500 Startups. През сайта на събитието гостите могат да се регистрират за среща с лекторите на Digitalk 2014.

Днес стартиращите компании имат много варианти да търсят финансиране, стига да имат добра идея - независимо дали чрез бизнес ангели, рискови инвеститори, фондове, банки или платформи за групово финансиране. Конференции като Digitalk дават шанс на предприемачите да представят проектите си пред потенциални инвеститори от цял свят.

Организаторите на Digitalk 2014 са подготвили и специални изненади за най-рано записалите се гости на технологичната конференция. До 15 май от digitalk.bg/registration могат да бъдат закупени билети на половин цена, а към 100 от билетите има 100 бонуса - от частна прожекция в кино до опция половината от сумата на билета да бъде дарена на избрана от госта фондация. Всички бонуси са публикувани на сайта на събитието.

Повече за програмата и лекторите можете да научите на www.digitalk.bg и www.facebook.com/digitalkcon