Rolls Royce са продали с 12% повече автомобили през 2014 година спрямо предходната година. Така комапнията успява да постигне най-високият резултат в историята си и пета поредна година с регистрирано увеличение в производството. Най-силният пазар за Rolls Royce е САЩ, следван от Близкия изток, Европа и Китай.

Според изпълнителния директор на Rolls Royce Торстен Мюлер-Йотвьоз добрите резултати се дължат на засилен интерес към новото поколение на Ghost, както и на търсене на купе лимузината Wraith. Традиционно, Rolls Royce не съобщават точния брой продадени автомобили (за тази статистика трябва да изчакаме общите резултати на BMW за миналата година, които са собственици на марката Rolls Royce).

Засега е ясно само, че през 2014 година е премината ключвата граница от 4000 произведени коли за първи път в историята. През миналата година значение за продажбите има и фактът, че са открити шест нови търговски представителства на марката, с което общият им брой достига 127 в цял свят.