Компания Nike получи най-много номинации – 17 на брой – за годишните награди "Уеби", смятани за еквивалент на "Оскар"-ите в света на интернет. Google, "Ню Йорк таймс" и HBO са с по 12 номинации, а Би Би Си – с 10.

С три номинации в категориите за интернет съдържание и за апликации е хитовият сериал "Живите мъртви".

Екипът зад миналогодишната предизборна кампания на Барак Обама ще се бори за две отличия - в категориите за кампании в социални медии и за интерактивна реклама.

В категорията за интерактивна реклама номинация получава и кампанията за парфюма "Girlfriend" на Джъстин Бийбър. Том Ханкс, Лейди Гага, Тайгър Уудс, Алек Болдуин и Чарлийз Терон са само част от знаменитостите с впечатляващи кариери, вдъхновили новаторски и оригинални интернет кампании, които също получават номинации за отличията.

Наградите "Уеби" се връчват от Международната академия за дигитални изкуства и науки. Тази година интернет "Оскар"-ите ще бъдат раздадени за 17-и път.

Победителите, които се избират от експертно жури, включващо създателката на сайта "Хъфингтън пост"Ариана Хъфингтън, основателя на Инстаграм Кевин Систром и певеца Дейвид Бауи, ще бъдат обявени на церемония в Ню Йорк на 30 април.