Социалната мрежа Фейсбук се сдоби с интегриран отдел за приложения, който от компанията нарекоха App Center.
Услугата напомня до известна степен онлайн магазините за приложения App Store на Apple и Google Play (бившия Android Market). App Center представлява нещо като каталог на всички приложения, които се предлагат в социалната мрежа и ще е особено полезен за 900 млн. потребители на Фейсбук, защото ще знаят къде да търсят приложения, свързани с техните интереси.
От Фейсбук посочват, че "социалното откриване" ще изиграе важна роля в новата услуга – когато попаднем във въпросния отдел, ще виждаме първо тези приложения, които се ползват най-често и от най-много потребители.
Разработчиците също ще спечелят от това, тъй като ще могат да качват и да рекламират приложенията си именно там, където са и самите юзъри. App Center ще им даде възможността да предлагат платени приложения и така да печелят повече от работата си за социалната мрежа.