Изглежда, че Фейсбук порасна и е готов на мине на следващото ниво. Защо ли? Компанията добави към своите Timeline профили възможността потребителите да съобщят, че очакват дете. Така те разшириха първоначалната си сфера на работа сред младите хора и обърнаха поглед и към по-улегналите.

Съобщението за бебе ще покаже кога детето ви ще се роди и дали ще е момиче или момче. В деня преди голямото събитие пък всичките ви приятели ще разберат за него, за да могат да се подготвят с поздравления и подаръци.

Няма значение дали сте женени или сами, мъж или жена – Фейсбук не дискриминира никого и ви позволява да споделите с всички радостното събитие.

Може да добавите и допълнителна информация като кой е другият родител и дори мястото, където бебето ще се роди. Социалната мрежа ви дава възможност и да качвате снимки към новината от видеозона на нероденото ви отроче или от друго събитие свързано с бременността.

Експерти коментират, че това е просто поредният ход на Фейсбук, борещ се за повече потребители и реклами. А и самата компания не го отрича. Така всички заинтересовани фирми за детски стоки може да започнат да атакуват потребителите на най-популярната социална мрежа с промоции за дрехи и игрички от рано.