Утре (9 септември) Apple ще представи в Сан Франциско новите си продукти, сред които и новата версия на Apple TV. През първите осем години от съществуването си устройството с размерите на хокейна шайба бе предназначено основно за стрийминг на видео и музика, но се очаква новата версия да направи голям завой към гейм индустрията, пише в. The New York Times.
Новият Apple TV ще е с подобрена графика, ново дистанционно, което ще играе ролята и на контролер, и най-важното – с богат App store за купуване и сваляне на игри.
Разбира се, най-запалените геймъри ще останат лоялни на любимата си конзола Xbox One (Microsoft) или PlayStation 4 (Sony), но всички останали, които предпочитат по-леки игри, ще бъдат таргет на Apple TV.
Очаква се цената на новия Apple TV да бъде 150 долара, което е над два пъти повече от настоящата версия (69 долара), но все пак доста по-евтино от традиционните конзоли с цени от 300 до 500 долара.
Приходите на гейм индустрията в целия свят за тази година се очаква да достигнат 75 милиарда долара, като само една трета от тях (27 млрд.) идват от конзолите, така че Apple се прицелва в огромен пазар. Нищо чудно, като се има предвид, че една трета от приходите на компанията идват от игри и друг софтуер, закупен от App stores.