Българска образователна игра влиза в конкуренция с изпълнените с насилие компютърни игри - деца и студенти учат историята на изкуствата, докато се забавляват.

Стрелба, реалистични ефекти и насилие - така изглеждат повечето компютърни игри на днешните тийнейджъри.

Осмокласници от столичното 137-мо училище учат, докато играят на "Война за изкуство" - прототип на образователна настолна игра, създадена от магистъра по дизайн Боян Бахрин.

„Основната цел на играта е да се превземат територии чрез отговаряне на въпроси по история на изкуството. Играта е направена, за да ги откъснем от всичките тези компютърни игри с убийства, с насилие, които са в днешно време”, обяснява Бахрин.

Играчите избират въпросите чрез хвърляне на зарче. Те трябва да преценят кой от четирите варианта за отговор е правилен.

Победител е играчът или отборът, който има най-много правилни отговори и е завладял най-голяма територия на картата. Според преподавателите, играта, макар и прототип, може да бъде използвана като атрактивно учебно помагало.