Три седмици след като направи големи структурни промени в организацията си, Google промени и своето лого. Сега думата Google е изписана с шрифт тип sans-serif и логото изглежда по-изчистено. Така то е в по-голям синхрон с логото на компанията майка Alphabet.
Брандът Google съществува от 1998 г., като това е най-голямата промяна в логото от 1999 г. насам.
От Google обясняват промяната така: „Технологиите се развиха. Google вече не е просто една страница, която отваряте на настолен компютър, за да търсите нещо в интернет. Това е сбор от сайтове, приложения и услуги, които ползвате не само на десктоп, но и на мобилни устройства. Новото лого отразява това многообразие. Новият, по-семпъл дизайн е съобразен с малките екрани на мобилните устройства и с по-слабата интернет връзка. Една от версиите на логото е с размер само 305 байта, докато старото лого бе 14 000 байта“.